Wednesday, February 12, 2014

CHECKERED COAT


Melbourne & My Perceptions!

Before I came here I was expecting beautiful summer weather and yes the first week in New South Wales was exactly that! But when I arrived in Melbourne I realized that I was going to need some more pullovers. Melbourne’s reputation for its changeable weather, meant I would need to be prepared for anything!  Luckily, for the old adage ‘mother knows best’, instead of bringing two pullovers I brought four and instead of bringing one coat I brought five.  Today I'm presenting my perfect checkered coat, long boots and vintage backpack. What do you think of this combination?



Melbourne & moje wyobrażenia!

Zanim tutaj przyjechałam spodziewałam się pięknej letniej pogody i rzeczywiście przez pierwszy tydzień, który spędziłam w New South Wales była cudowna! Niestety, jak tylko dojechałam do Melbourne zdałam sobie sprawę, że ilość i grubość sweterków ,które wzięłam może być nie wystarczająca.. pogoda tutaj może być bardzo zmienna!  no ale na szczęście są Mamy, które mają we krwi "wiedzieć wszystko najlepiej" także i tak nie jest tak źle, bo dzięki niej  zamiast dwóch sweterków mam cztery i zamiast jedenej kurteczki pięć  :) Dzisiaj przedstawiam Wam mój sweter/cardigan/płaszczyk w jednym, długie kozaki i vintage plecak. Co myślicie o tym zestawie, wpada Wam w oko?



Natalia


































CHECKERED COAT - ESCADA SPORT
LONG BOOTS - ZARA
VINTAGE BACKPACK - GIANNI VERSACE COUTURE
SHORTS - H&M
TEE - ZARA





BREATHEnoelle

1 comment:

cola said...

You are an amazing girl!
I L O V E your outfit <3
I'm waiting for more.